Vil du vide mere? Vær venlig kontakt os.

Generel

  1. Hvordan kan jeg kontakte HisGifts?
  2. Kan jeg blive HisGifts -medlem, og er det gratis?
  3. Kan jeg blive tilknyttet HisGifts?
  4. Hvordan kan jeg indsende mine produktanmeldelser?
  5. Den forventede dato for et produkt har ændret sig, eller en produktindstilling (dvs. størrelse, farve osv.) Er ikke anført - hvad betyder det?
  6. Hvad er de anbefalede krav til webbrowser til at se dit websted?
  7. Hvordan sammenlignes dine priser med andre online butikker?
  8. Kan jeg arbejde for jer?

 

Sikkerhed og privatliv

  1. Er det sikkert at shoppe på HisGifts?
  2. Hvad hvis jeg ikke ønsker at bestille over internettet; Hvilke andre metoder bruger du til at acceptere ordrer?
  3. Hvor gemmes mine kreditkortoplysninger?
  4. Hvilke oplysninger om mine indsamler og gemmer hans oplysninger?
  5. Bliver mine personlige oplysninger overført til nogen anden?

 

Bestilling og betaling

  1. Hvordan kan jeg afgive en ordre?
  2. Hvordan indløser jeg min HisGifts -voucher?
  3. Hvilke former for betaling accepterer Hisgivs?
  4. Hvad sker der, efter at jeg har afgivet min ordre?
  5. Kan jeg bestille varer, der skal sendes til en række forskellige adresser?
  6. Hvordan annullerer eller ændrer jeg min ordre?
  7. Kan jeg shoppe toldfri?
  8. Er det muligt at have gaveindpakning (og/eller en personlig besked leveret) med min ordre?

 

Levering

  1. Hvordan leveres produkter til mig?
  2. Hvilke fragt- og leveringsfirmaer bruger du?
  3. Hvordan kan jeg spore status for min ordre?
  4. Hvornår vil min ordre blive leveret?
  5. Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme for at modtage min ordre?
  6. Leverer du til postkasser?
  7. Min ordre er ikke ankommet inden for den forventede tidsramme - hvad sker der nu?
  8. Sendes du internationalt?
  9. Kan jeg hente min ordre direkte fra dit Perth -lager?

 

Refusion, udveksling og garanti

  1. Hvad hvis jeg ikke er tilfreds med min ordre?
  2. Hvad er din refusion / udveksling / garantipolitik?

FAQ

 

Generel

Gå til Øverst på siden

Hvordan kan jeg kontakte HisGifts?
Let - Besøg Kontakt os Sektion af vores websted.

Kan jeg blive HisGifts -medlem, og er det gratis?
Du kan helt sikkert ved blot at registrere sig gennem Din konto Sektion af vores websted. Medlemskabsregistrering er gratis, og du modtager fordele såsom information om nye produkter, rabatter og særlige tilbud. Når du er medlem, behøver du ikke at taste dine detaljer igen ved kassen, og du kan til enhver tid være i stand til at opdatere / kontrollere dine detaljer.

Kan jeg blive tilknyttet HisGifts?
Hvis du gerne vil promovere HisGifts eller nogen af ​​vores produkter via dit websted, shoppingkatalog eller portal, skal du blot besøge vores Affiliate sektion.

Hvordan kan jeg indsende mine produktanmeldelser?
Let, bare gå til den relevante produktside, hvor du finder en 'kundeanmeldelser' -sektion og 'skriv en anmeldelse'.

Den forventede dato for et produkt har ændret sig, eller en produktindstilling (dvs. størrelse, farve osv.) Er ikke anført - hvad betyder det?
Mens vi arbejder tæt sammen med vores leverandører for at give nøjagtige forventninger til vores produkter, fordi vi har at gøre med de nyeste ting fra hele verden, er vi undertiden nødt til at revidere forventninger til produkter, forudbestillinger og bagconder. Til tider kan optioner til visse produkter også være midlertidigt utilgængelige på grund af en stor efterspørgsel. Hvis du gerne vil vide mere om, hvad der foregår med tilgængeligheden af ​​et produkt (eller dets indstillinger), skal du blot klikke på 'Stil os et spørgsmål?' Midtvejs ned ad produktets side.

Hvad er de anbefalede krav til webbrowser til at se dit websted?
Vi anbefaler, at du bruger en webbrowser med cookies aktiveret i en skærmopløsning på 1024 x 768 til den bedste browsingoplevelse.

Hvordan sammenlignes dine priser med andre online butikker?
Ved regelmæssigt at overvåge andre detailhandlere mener vi, at vores produkter og leveringstjenester er konkurrencedygtige priser. Med den 'åbne' karakter af Internettet kan du muligvis støde på billigere priser for vores produkter. Ofte vil dette være på bekostning af en klar afkastpolitik, robust sikkerhed, solide garantier og førsteklasses kundeservice. Vi oppuster aldrig vores priser for at lette en falsk 'rabat' eller 'salg', men fokuserer på at give en hurtig, venlig og sikker shoppingoplevelse. Alle vores forsendelsesomkostninger inkluderer omkostningerne til at vælge, pakke og sende din ordre - dette er det eneste yderligere gebyr, der er tilføjet under kassen.

Kan jeg arbejde for jer?
Måske ... vi er altid på udkig efter talentfulde mennesker - se venligst på vores Jobsiden For aktuelle ledige stillinger.

 

Sikkerhed og privatliv

Gå til Øverst på siden

Er det sikkert at shoppe på HisGifts?
Det er bestemt, og vi ville ikke have det på nogen anden måde! Vi er fuldt ud forpligtet til at sikre dig, at du har fuld tillid til shopping med os. Vi støtter stolt og vedtager De australske retningslinjer for elektronisk handel, PCI -sikkerhedsstandarder Og opfordre dig til at blive opmærksom på dine rettigheder, når du handler over internettet. Du kan tjekke vores fulde sikkerhedspolitik her.

Hvad hvis jeg ikke ønsker at bestille over internettet; Hvilke andre metoder bruger du til at acceptere ordrer?
Intet problem. Du kan også bestille via telefon, fax eller post. For telefonordrer bedes du ringe til vores ordrelinje på 1300 seneste (linjer er åbne fra 10:00 - 16:00 hverdage). For ordrer fra fax eller post har vi en enkel Bestillingsblanket For dig at downloade og udskrive.

Hvor gemmes mine kreditkortoplysninger?
Dine kreditkortoplysninger gemmes på vores sikre webserver. For din sikkerhed gemmer vi kun dit kreditkortnummer, indtil vi har behandlet betalingen for din ordre. Når betalingsbehandlingen forekommer på tidspunktet for kassen, vil vi normalt kun holde dit kreditkortnummer i løbet af få sekunder. Af denne grund kræver vi dine kreditkortoplysninger, hver gang du bestiller fra os.

Hvilke oplysninger om mine indsamler og gemmer hans oplysninger?
Næsten meget kun det, du beder os om at samle og opbevare. Vi indsamler samlede statistiske data for at forbedre vores tjenester til dig, som på intet tidspunkt bruges til at identificere dig individuelt, medmindre der selvfølgelig er god grund til at mistænke ulovlig aktivitet. For mere information, læs vores Fortrolighedspolitik.

Bliver mine personlige oplysninger overført til nogen anden?
Vi videregiver ikke dine personlige oplysninger uden din tilladelse. Hvor du har angivet, at du gerne vil have oplysninger fra vores partnere om produkter og tjenester, som du muligvis er interesseret i, bliver vi ofte nødt til at videregive dine kontaktoplysninger. For at sikre, at du modtager de højeste niveauer af kundeservice, er vi ofte nødt til at dele dine oplysninger med tredjepart, herunder kreditkortselskaber (til behandling af dine betalinger) og leveringsfirmaer (til forsendelse af dine ordrer).

 

Bestilling og betaling

Gå til Øverst på siden

FAQHvordan kan jeg afgive en ordre?
Vi accepterer ordrer online via vores hjemmeside og telefon, fax eller post. Bestilling og betaling online er den mest bekvemme måde for dig at foretage et køb, da dette sikrer, at du modtager dine varer i den hurtigst mulige tidsramme.

Når vi er internetbaseret, kan du bestille når som helst på dagen, enhver ugedag. Brug vores ordre, når du faxer eller offentliggør din ordre Bestillingsblanket.

Hvordan indløser jeg min HisGifts -voucher?
Kuponer kan indløses via vores hjemmeside eller telefon, fax eller post (ved hjælp af vores Bestillingsblanket). Følg disse enkle trin for at indløse dine værdikuponer online:

  1. Gennemse Histigifts.com.au, og vælg de produkter, du vil købe.
  2. Tilføj de valgte produkter til din indkøbskurv.
  3. 'Checkout' og udfyld alle de krævede oplysninger inklusive din voucher -kode.
  4. Dit køb vil nu bruge de indtastede kuponoplysninger. Hvis der er nogen kredit tilbage på din voucher, kan du genbruge voucheren på et senere tidspunkt. Enhver yderligere betaling kræves på købstidspunktet.

Hvilke former for betaling accepterer Hisgivs?
PayPalVi accepterer alle større kreditkort og PayPal. Den mest praktiske betalingsform er enten kreditkort eller PayPal, da dette sikrer, at din ordre behandles i den hurtigst mulige tidsramme.

Hvad sker der, efter at jeg har afgivet min ordre?
Når du har afgivet din ordre, vil du normalt modtage en e-mail, der bekræfter dine ordreoplysninger. Når vi har behandlet din ordre og modtaget betaling, sender vi din ordre til vores lager til valg, pakning og afsendelse. Hvis du har givet os din e-mail-adresse, sender vi dig en e-mail lige efter din ordre er blevet sendt. Derefter skal alt hvad du skal gøre at læne sig tilbage og vente på, at dine varer ankommer.

Kan jeg bestille varer, der skal sendes til en række forskellige adresser?
Det er let at sende varer til en række forskellige adresser. Gentag blot ordreprocessen for hver anden leveringsadresse. Bemærk, at du bliver opkrævet det valgte leveringstjenestegebyr for hver anden leveringsadresse.

Hvordan annullerer eller ændrer jeg min ordre?
Så længe vi ikke har sendt din ordre, skal vi være i stand til at annullere eller ændre din ordre. Alt hvad du skal gøre er at færdiggøre vores Forespørgselformular eller kontakt os At tale med en af ​​vores kundeservicerepræsentanter.

 

Kan jeg shoppe toldfri?
Absolut - under turist refusionsordningen er du i stand til at få en refusion for GST, der betales på mange varer, der er købt i Australien (inden for 30 dage efter din afgang), forudsat at varerne er blevet købt fra den samme butik og samlede AU $ 300 eller mere ( GST inklusive).
Turist refusionsordning

For yderligere detaljer, se afsnittet 'Rejsende' af Australske toldvæsen.

Er det muligt at have gaveindpakning (og/eller en personlig besked leveret) med min ordre?
Sikker på ... Indtast bare din personlige besked under 'checkout' og/eller tilføj vores Gaveindpakningstjeneste til din indkøbskurv. Din personaliserede meddelelse vil derefter blive inkluderet på din pakkens 'Leveringsnotat', og hvis den er valgt, vil den (e), der bestilles, være individuelt gave indpakket, før de placeres i deres forsendelsespakke. I tilfælde af at du undrer dig over ... sender vi normalt ikke omkostningsdetaljer med din ordre, men du kan se (eller udskrive) en 'skattefaktura / kvittering' efter kassen eller inden for Din konto Sektion af vores websted.

 

Levering

Gå til Øverst på siden

FAQHvordan leveres produkter til mig?
Afhængig af de eller de produkt- og leveringstjenester, du har valgt, bruger vi normalt en kombination af post- og kurer -tjenester.

Hvilke fragt- og leveringsfirmaer bruger du?
Flere faktisk, men oftest Australian Air Express og Australia Post. Road Courier Services bruges ved den ulige lejlighed til visse produkter til visse destinationer.

Hvordan kan jeg spore status for min ordre?
Når din ordre er sendt, sender vi dig en e -mail med afsendelsesbekræftelse og forsyner dig med dine fulde sporingsoplysninger. Hvis du af en eller anden grund føler behov for at kontrollere status for din levering, kan du henvise til denne e -mail eller Kom i kontakt.

Hvornår vil min ordre blive leveret?
Vi sigter mod at sende din ordre på samme dag, underlagt din bestilte vare (er), der er 'på lager' og betales med kreditkort eller PayPal ved kl. 12 WST. Afhængigt af det serviceniveau, du har valgt, kan din ordre leveres inden for 1 arbejdsdag, 2 arbejdsdage eller 5 arbejdsdage (internationale leverancer kan tage længere tid). For at minimere forsinkelser råder vi dig til at nominere en forsendelsesadresse, der sandsynligvis vil blive besat i arbejdstiden (f.eks. Arbejdsadresse). Yderligere detaljer om vores leveringstjenester er tilgængelige her.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme for at modtage min ordre?
Skulle der ikke være nogen til at modtage din pakke ved levering, vil du have et kort med detaljer om, hvordan du får din pakke på et senere tidspunkt. For din bekvemmelighed anbefaler vi, at du leverer din dagsadresse (f.eks. Arbejdsadresse), hvis der er nogen mulighed for, at din sædvanlige kontaktadresse er uden opsyn på leveringstidspunktet.

Leverer du til postkasser?
I de fleste tilfælde kan vi levere til postkasser. Hvis det er upraktisk at levere til en postboks (som det er tilfældet med nogle store ting), skal du ikke bekymre dig - vi er i kontakt med dig.

Min ordre er ikke ankommet inden for den forventede tidsramme - hvad sker der nu?
Tillad venligst det maksimale antal dage til levering, baseret på den valgte leveringstjeneste. Efter dette, hvis din ordre ikke er ankommet, bedes du kontakte os ved hjælp af vores Forespørgselformular. Når vi lærer, at en ordre ikke er ankommet til forfaldsdatoen, vil vi bestræbe os på at arbejde med vores leveringspartnere for at sikre, at dine produkters hurtige ankomst.

Sendes du internationalt?
Foruden Australien, levering til over 30 andre lande er også tilgængelig for mest af vores produkter. Vi accepterer også internationale ordrer fra Disse lande, perfekt til at give gaver til venner og familie, hvis du er i udlandet. Til skøn vores priser i andre valutaer, simpelthen Klik her For at priser skal vises i din valgte valuta.

Kan jeg hente min ordre direkte fra dit Perth -lager?
Hvis du har til hensigt at få genstande leveret til en WA-baseret adresse, skal du ikke vælge en 'pick-up' forsendelsesmetode i trin 2 i kassen. Klik for at finde ud af mere her.

 

Refusion, udveksling og garanti

Gå til Øverst på siden

Hvad hvis jeg ikke er tilfreds med min ordre?
Vi sigter mod at tilfredsstille alle! Vores 365 dages 'No Quibbles' Money Back -garanti giver et sind, når du bestiller. Hvis du ikke er tilfreds med vores produkt (er), skal du blot returnere det tilbage til os for en fuld refusion. For yderligere information skal du klikke på her. Venligst e-mail:

Hvis der har været noget aspekt af din omgang med os, at du tror ikke er op til bunden.

Hvad er din refusion / udveksling / garantipolitik?
Vi har en simpel afkastprocedure og Forespørgselformular For refusion, udveksling eller garantikrav på alle produkter, der er købt fra os. Yderligere information kan findes her.

Hvis du gerne vil have flere detaljer om noget af ovenstående, henvises til vores Vilkår og Betingelser.

Bemærk, at Adobe Reader er forpligtet til at se og udskrive visse dokumenter på vores hjemmeside. Hvis du ikke allerede har installeret Adobe -læser, skal du downloade og installere den nødvendige software ved at klikke her.